Ακολουθήστε μας

Διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠ-Υ (διαταραχή ελειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα)

Γράφει η Γωγώ Θωμαδάκη,
Εργοθεραπεύτρια

  1. Συχνά απαντάω χωρίς να περιμένω να ακούσω ολόκληρη τη πρόταση.
  2. Συχνά εμπλέκομαι σε επικίνδυνες δραστηριότητες χωρίς να μπορώ να υπολογίσω τις συνέπειες τους.
  3. Συχνά αφήνω ατελείωτη μια δραστηριότητα για να ασχοληθώ με κάτι άλλο.
  4. Δυσκολεύομαι να διατηρήσω την προσοχή μου σε μια δραστηριότητα ή παιχνίδι.
  5. Συχνά δεν παρακολουθώ αυτά που μου λένε.
  6. Συχνά κουνάω τα χέρια και τα πόδια μου και στριφογυρίζω στην καρέκλα μου.
  7. Δυσκολεύομαι να μείνω ακίνητος στην καρέκλα μου.
  8. Δυσκολεύομαι να περιμένω την σειρά μου σε ομαδικά παιχνίδια.
  9. Δυσκολεύομαι να ακολουθήσω ή να κατανοήσω εντολές και οδηγίες.
  10. Δυσκολεύομαι να παίξω ήσυχα. Μιλάω ακατάπαυστα.
  11. Συχνά χάνω τα πράγματά μου (παιχνίδια/ σχολικά είδη).



Αν το παιδί σας παρουσιάζει ένα ή περισσότερα προβλήματα από τα παραπάνω συμβουλευτείτε έναν εργοθεραπευτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου